POPRAVILA KARBONSKIH OKVIRJEV KOLES

Počenega ali kako drugače poškodovanega karbonskega okvirja vam ni potrebno enostavno zavreči.Že nekaj let se naš servis koles ukvarja z popravilom oz. sanacijo poškodovanih karbonskih delov okvirjev in celotnih karbonskih okvirjev koles. Sanacija je zelo kakovostna, in se ne pozna pri voznih lastnostih karbonskih koles

V našem servisu koles popravimo in  saniramo vsako poškodbo na karbonskem okvirju kolesa vseh proizvajalcev. Prav tako v karbonski okvir lahko nazaj pritrdimo iztrgane navojne vložke za nosilec bidona in vstavimo dodatne navojne vložke za pritrditev dodatne opreme na kolo,puše za pogonsko gred in ostale kovinske sestavne dele okvirjev koles, ki so vkomponirani v karbon.

Popravila karbonskih okvirjev izvajamo z ustrezno certificiranimi materiali in tehnologijo za profesionalno namensko uporabo za izdelavo izdelkov iz kompozitnih materialov. Nove nanose karbonskih vlaken nanašamo po  klasično  metodi  s stiskanjem in uporabo vakumske tehnologije. Po sanaciji poškodb karbona, karbonski okvir v našem servisu karbonskih koles  še ličarsko obdelamo, pobarvamo ali polakiramo.

NAJPOGOSTEJŠI VZROKI ZA SANACIJO KARBONSKIH OKVIRJEV KOLES

Počen lak ali barva na karbonu.
  

Ko se na okvirju vašega kolesa pojavijo razpoke v barvi ali laku, je potrebno kolo pregledati s strani izkušenega strokovnjaka na področju popravila karbona ali karbonskih koles. Za razliko od običajnih kovinskih materialov, kompoziti dihajo in delujejo popolnoma drugače, zato so tudi poškodbe povsem drugačne. Kompoziti(karbon)  so mehansko bolj prozni in istočasno bolj krhki ter občutljivi na udarce in druge zunanje mehanske vplive. 

  

POŠKODBA OKVIRJA


Na laku ali barvi kolesa opazimo le majhno razpoko, ki je nastala z nekim razlogom, vendar pa so te razpoke največkrat posledica mnogo večje razpoke, ki se skriva pod barvo ali lakom, nenazadnje tudi zaradi tehnoloških napak v proizvodnji. Vsekakor mora take poškodbe pregledati strokovnjak, ki bo podal ustrezno mnenje - če je okvir potreben temeljitega servisa ali ne. Pri okvirjih koles, ki so sestavljeni kombinirano karbon-aluminij, je še potrebna posebna pazljivost pri spojih obeh materialov (najveckrat zadnje vilice). Karbon ima drugačne raztezke od aluminija, zato so poskodbe barve ali laka na  spojih se posebej pereče. Karbonski deli, ki so samo polakirani s prozornim lakom, med lakom in karbonom nimajo posebnih temeljnih premazov, kar povzroči precej hitrejše odpadanje laka. Kjer ni laka ali barve je kos karbonskega kolesa dodatno izpostavljen škodljivim vplivom UV zarkov, kar posledično pomeni postopno propadanje karbonskih vlaken iz česar sledi lom ali gnitje materiala.Hkrati se na spojih okvirjev pojavi tudi oksidacija aluminija, ki jo največkrat povzroči po oluščenju barve ali laka slan pot kolesarja in zimsko-pomladansko soljenje ceste, ker se med aluminijem in kompozitom naredi tako imenovani galvanski člen. 


  
SANACIJA POŠKODB ZA VAKUMSKO TEHNOLOGIJO
 

Kompozitni materiali so pri lomu zelo ostri in lahko povzročijo zelo hude poškodbe na ljudeh, ki so prisotni pri lomu karbonskega kolesa. V nasprotju s kovinami, ki pokajo počasi se lom materiala pri kompozitih z vsemi nevarnostmi lahko zgodi v delčku sekunde, zlasti na kolesu pri velikih hitrostih in obremenitvah( šprint, voznja v stoje…)

  
OKVIR KOLESA MED BARVANJEM

 
 

 
KONČNI IZDELEK 

POPRAVILO ZLOMLJENEGA OKVIRJA TREK  SILQUE:
  

  
 



Počeni ali polomljeni deli zaradi nezgode ali zunanjih mehanskih vplivov.

Največkrat se karbonski okvirji koles polomijo pri trkih in padcih. Veliko poškodb pa nastane, če so kompozitni deli izpostavljeni udarcem z ostrimi predmeti podrsavanju ali naslanjanju na le te. Prav lahko se zgodi da okvir poči že ob normalni situaciji, ko se kolo prevrne pade na tla, in ob tem udari ob cestni robnik, ostro železno ograjo… V naš kolesarski-karbonski servis smo vnesli bogate izkušnje iz dejavnosti servisa plovil, in nekajletnega aktivnega sodelovanja v proizvoidnem procesu s podjetjem GS composite, ki proizvaja svetovno priznane ultra lahke karbonske ladijske mostičke in karbonska krmilna kolesa za luksuzne jadrnice, jahte in ostala plovila, kar nam tudi omogoča neomejen dostop do kakovostnih in sodobnih materialov, strokovnjakov in tehnoloških procesov za izdelavo in popravila kompozitnih materialov.